Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług w ramach logistyki kontraktowej,
cross-docku, transportu oraz usług celnych - badania potrzeb związanych z branżą oraz monitorowanie konkurencji i trendów
- przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków i zawieranie
umów/kontraktów handlowych - budowanie długofalowych relacji z klientem oraz kreowanie pozytywnego wizerunku
firmy - współpraca z Zarządem w tworzeniu strategii sprzedażowej zgodnej z celami organizacji
- współpraca z zespołem operacyjnym w celu zapewnienia bezproblemowej realizacji
rozwiązań logistycznych - realizacja strategii sprzedaży usług logistycznych zapewniająca osiągnięcie założonych
celów i planów - raportowanie osiągnięć i postępów w realizacji strategii
- analiza biznesowa potencjalnych i obecnych klientów firmy
Wymagania
- min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży (branża usług magazynowych)
- bardzo dobra znajomość rynku logistyki kontraktowej
- wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i
utrzymywaniu relacji biznesowych - umiejętność stosowania technik negocjacyjnych
- proaktywność, samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. poziom – B2)
- sprawna obsługa komputera i aplikacji biurowych, w tym znajomość pakietu MS Office
- prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu
Oferujemy
- pracę u zwycięzcy plebiscytu „Przyjazny Pracodawca TSL – 2024” – stawiamy na ludzi i
dobrą atmosferę - możliwość rozwoju i wdrażania własnych pomysłów – Twoja inicjatywa ma znaczenie!
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- niezbędne do pracy narzędzia
- atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, rozbudowana ochrona w ramach
polisy ubezpieczeniowej, mieszkania wypoczynkowe i inne) - Pracowniczy Program Emerytalny