Kariera – Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego

Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego

Wrocław / Lublin / Gdańsk / Poznań / Warszawa / Kraków

Czas trwania rekrutacji: 31.01.2025 - 28.02.2025

Twój zakres obowiązków

  • rozwój działalności firmy na rynkach międzynarodowych
  • zarządzanie i koordynacja działań związanych z funkcjonowaniem jednostek agencji celnej w Polsce i za granicą
  • tworzenie i rozwój nowych jednostek organizacyjnych firmy na rynkach zagranicznych
  • nadzór nad operacjami związanymi z obrotem towarowym z zagranicą oraz zgodnością procesów z Unijnym Kodeksem Celnym
  • tworzenie strategii rozwoju i współpracy międzynarodowej
  • bieżąca analiza rynku i konkurencji w zarządzanym obszarze
  • współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi, instytucjami i kontrahentami zagranicznymi
  • bieżące zarządzanie zespołem oraz koordynowanie działań operacyjnych
  • utrzymywanie kontaktów i współpraca z Urzędami Celnymi w różnych krajach
  • reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych oraz targach branżowych
  • podejmowanie czynności wpływających na kreowanie pozytywnego wizerunku firmy


Nasze wymagania

  • praktyczna znajomość prawa celnego (Unijny Kodeks Celny) oraz zasad obrotu towarowego z zagranicą
  • biegła znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)
  • dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych, zarówno w kraju, jak i za granicą
  • operatywność, zaangażowanie i nastawienie na osiąganie sukcesów
  • umiejętność zarządzania projektami oraz koordynowania działań na poziomie międzynarodowym
  • doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami organizacyjnymi
  • uprawnienia agenta celnego – mile widziane
  • doświadczenie w pracy w branży TSL lub doradztwie celno-podatkowym – mile widziane

 

Prosimy o dołączenie rekomendacji od poprzednich pracodawców lub osób mogących potwierdzić doświadczenie i kompetencje kandydata.


To oferujemy:

  • możliwość realizacji ambitnych projektów w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • wpływ na kształtowanie strategii rozwoju
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia na rynkach zagranicznych
  • atrakcyjne warunki współpracy i system wynagrodzeń dostosowany do osiąganych wyników
  • atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, rozbudowana ochrona w ramach polisy ubezpieczeniowej, mieszkania wypoczynkowe, dofinansowanie do karty sportowej, platforma do nauki języków)
  • Pracowniczy Program Emerytalny

Dlaczego warto dołączyć do DTA?

Praca w DTA to nie tylko stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 30 letnim doświadczeniem na rynku. To również szereg bonusów, z jakich może korzystać każdy z pracowników. Są to m.in. dofinansowania do wyjazdów, czy prywatna opieka medyczna.

To nie wszystko! DTA to przede wszystkim ludzie, którzy tworzą naszą firmę ale też przyjaźnie na lata. Nasi pracownicy spędzają wspólnie wyjazdy, organizują akcje charytatywne i inspirują się nawzajem.

Chcesz dowiedzieć się więcej?