Zakres obowiązków:
- praca na pierwszej linii wsparcia technicznego w zakresie systemów IT oraz sprzętu informatycznego dla klienta wewnętrznego (wsparcie lokalne oraz zdalne)
- rejestracja i obsługa zgłoszeń
- przygotowanie oraz standaryzacja stacji roboczych
- zarządzanie kontami, usługami teleinformatycznymi i uprawnieniami w systemach
- współpraca z partnerami serwisowymi
- tworzenie instrukcji i dokumentacji technicznej
Wymagania
- wykształcenie o profilu informatycznym
- wiedza z zakresu konfiguracji i administracji stacjami roboczymi w środowisku Windows
- znajomość podstawy MS Windows Server oraz usług katalogowych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- zagadnienia związane z siecią LAN
- doświadczenie we wsparciu sprzętu komputerowego, systemów informatycznych i urządzeń peryferyjnych
- komunikatywność, samodzielność, orientacja na Klienta
- wysokie umiejętności analityczne
- prawo jazdy kat. B