Kariera – Kierownik Oddziału Agencji Celnej – Rzeszów

Kierownik Oddziału Agencji Celnej

Rzeszów (woj. podkarpackie)

Data rozpoczęcia rekrutacji: 12.10.2024
Data zakończenia rekrutacji: do odwołania

Twój zakres obowiązków

  • organizacja, koordynacja i nadzór pracy oddziału
  • zarządzanie zespołem (w tym dbanie o rozwój pracowników)
  • współpraca z innymi działami firmy
  • kontrola i nadzór nad realizacją funkcjonujących w firmie procedur
  • zgłaszanie pomysłów na usprawnianie istniejących procesów
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz dbanie o wizerunek pracodawcy
  • profesjonalne doradztwo w zakresie stosowania procedur celnych
  • organizowanie odpraw celnych w imporcie i eksporcie, między innymi w procedurze uproszczonej
  • poszerzanie wiedzy w zakresie celnego prawa unijnego i krajowego
  • monitorowanie bieżących i planowanych zmian w przepisach celnych pod kątem poprawy efektywności i jakości odpraw celnych
  • zatrudnianie i wdrażanie do pracy nowych pracowników


Nasze wymagania

  • uprawnienia agenta celnego oraz doświadczenie w tym zawodzie – wymóg konieczny
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację wymóg konieczny
  • doskonałe umiejętności zarządzania, motywowania i budowania efektywnego zespołu
  • dobra organizacja pracy i umiejętność planowania zadań
  • samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji
  • doświadczenie w obsłudze aplikacji celnych oraz środowiska MS Office
  • czynne prawo jazdy kat. B.
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem agentów celnych – mile widziane


To oferujemy:

  • pracę i rozwój w przyjaznym zespole (dobra atmosfera w pracy jest dla nas bardzo ważna)
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • atrakcyjny pakiet socjalny (mieszkania wypoczynkowe, prywatna opieka medyczna, rozbudowana ochrona w ramach polisy ubezpieczeniowej, dofinansowanie do karty sportowej i inne)
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • nauka języków obcych z etutorem – angielski, niemiecki, hiszpański

Dlaczego warto dołączyć do DTA?

Praca w DTA to nie tylko stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 30 letnim doświadczeniem na rynku. To również szereg bonusów, z jakich może korzystać każdy z pracowników. Są to m.in. dofinansowania do wyjazdów, czy prywatna opieka medyczna.

To nie wszystko! DTA to przede wszystkim ludzie, którzy tworzą naszą firmę ale też przyjaźnie na lata. Nasi pracownicy spędzają wspólnie wyjazdy, organizują akcje charytatywne i inspirują się nawzajem.

Chcesz dowiedzieć się więcej?