Kariera – Specjalista ds. obsługi Klienta – Kraków

Specjalista ds. obsługi Klienta

Kraków (woj. małopolskie)

Zakres obowiązków:

  • obsługa zapytań (mailowych lub telefonicznych) potencjalnych partnerów biznesowych
  • telefoniczna oraz mailowa obsługa zapytań klientów
  • kontakt mailowy oraz telefoniczny z potencjalnymi klientami
  • budowanie długofalowych relacji z klientami oraz dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta
  • przygotowywanie propozycji handlowych i przedstawianie dopasowanych do klienta rozwiązań
  • nadzór nad obiegiem dokumentów rejestracyjnych nowych firm i dbanie o ich prawidłowe
    przetwarzani
  • realizowanie wyznaczonych i zaplanowanych aktywności
  • przeprowadzanie klientów przez proces rozpoczęcia współpracy, zapewniając wsparcie od
    pierwszego kontaktu
  • raportowanie odpraw celnych w MS Excel i przesyłanie do klientów

 

 

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego oraz języka ukraińskiego/rosyjskiego umożliwiająca swobodną
    komunikację kluczowe wymaganie
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów –
    kluczowe wymaganie
  • znajomość branży celno-logistycznej nie jest wymagana – najważniejsze dla nas chęć nauki – my
    nauczymy Cię wszystkiego
  • umiejętność identyfikowania możliwości dotarcia do wybranych klientów w grupie docelowej
  • dobra organizacja pracy, samodzielności i zorientowania na działanie
  • dobrej znajomości programów MS Office (przede wszystkim Excel, Word)
  • wykształcenie minimum średnie
  • mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub/i w callcenter
  • znajomość branży usług lub/i B2B będzie dodatkowym atutem

 

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat)
  • pracę i rozwój w zgranym zespole (dobra atmosfera w pracy jest dla nas bardzo ważna)
  • atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, rozbudowana ochrona w ramach polisy
    ubezpieczeniowej, mieszkania wypoczynkowe, platforma do nauki języków i inne)
  • Pracowniczy Program Emerytalny

Dlaczego warto dołączyć do DTA?

Praca w DTA to nie tylko stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 30 letnim doświadczeniem na rynku. To również szereg bonusów, z jakich może korzystać każdy z pracowników. Są to m.in. dofinansowania do wyjazdów, czy prywatna opieka medyczna.

To nie wszystko! DTA to przede wszystkim ludzie, którzy tworzą naszą firmę ale też przyjaźnie na lata. Nasi pracownicy spędzają wspólnie wyjazdy, organizują akcje charytatywne i inspirują się nawzajem.

Chcesz dowiedzieć się więcej?