Zakres obowiązków:
- praca na pierwszej linii wsparcia technicznego w zakresie systemów IT oraz sprzętu informatycznego dla klienta wewnętrznego (wsparcie lokalne oraz zdalne)
- rejestracja i obsługa zgłoszeń
- przygotowanie oraz standaryzacja stacji roboczych
- zarządzanie kontami, usługami teleinformatycznymi i uprawnieniami w systemach
- współpraca z partnerami serwisowymi
- tworzenie instrukcji i dokumentacji technicznej
Wymagania
- wykształcenie o profilu informatycznym
- wiedza z zakresu konfiguracji i administracji stacjami roboczymi w środowisku Windows
- znajomość podstawy MS Windows Server oraz usług katalogowych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- zagadnienia związane z siecią LAN
- doświadczenie we wsparciu sprzętu komputerowego, systemów informatycznych i urządzeń peryferyjnych
- komunikatywność, samodzielność, orientacja na Klienta
- wysokie umiejętności analityczne
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane: doświadczenie w obsłudze social mediów, pisanie postów, tworzenie
grafik, prowadzenie profili w mediach społecznościowych
Oferujemy
- pracę i rozwój w fajnym zespole (dobra atmosfera w pracy jest dla nas bardzo ważna)
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, rozbudowana ochrona w
ramach polisy ubezpieczeniowej i inne) - Pracowniczy Program Emerytalny