Zakres obowiązków:
- obsługa zapytań (mailowych lub telefonicznych) potencjalnych partnerów biznesowych
- telefoniczna oraz mailowa obsługa zapytań klientów
- kontakt mailowy oraz telefoniczny z potencjalnymi klientami
- budowanie długofalowych relacji z klientami oraz dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta
- prace administracyjno- biurowe związane z zadaniami działu
- realizowanie wyznaczonych i zaplanowanych aktywności
- stała współpraca z zespołami operacyjnymi w celu zapewnienia bezproblemowej realizacji obsługi
klienta - badanie potencjału w ramach rozwoju istniejącej współpracy
- przygotowywanie propozycji handlowych i przedstawianie dopasowanych do klienta rozwiązań
Wymagania
- znajomość języka angielskiego oraz języka ukraińskiego umożliwiająca swobodną komunikację –
kluczowe wymaganie - wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów –
kluczowe wymaganie - umiejętność identyfikowania możliwości dotarcia do wybranych klientów w grupie docelowej
- dobra organizacja pracy, samodzielności i zorientowania na działanie
- dobrej znajomości programów MS Office (przede wszystkim Excel, Word)
- wykształcenie minimum średnie
- mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub/i w callcenter
- znajomość branży usług lub/i B2B będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat)
- pracę i rozwój w zgranym, kameralnym zespole (dobra atmosfera w pracy jest dla nas bardzo ważna)
- atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, rozbudowana ochrona w ramach polisy
ubezpieczeniowej, mieszkania wypoczynkowe, platforma do nauki języków i inne) - Pracowniczy Program Emerytalny