Kariera – Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

Kraków (woj. małopolskie)

Zakres obowiązków:
  • obsługa zapytań (mailowych lub telefonicznych) potencjalnych partnerów biznesowych
  • telefoniczna oraz mailowa obsługa zapytań klientów
  • kontakt mailowy oraz telefoniczny z potencjalnymi klientami
  • budowanie długofalowych relacji z klientami oraz dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta
  • prace administracyjno- biurowe związane z zadaniami działu
  • realizowanie wyznaczonych i zaplanowanych aktywności
  • stała współpraca z zespołami operacyjnymi w celu zapewnienia bezproblemowej realizacji obsługi
    klienta
  • badanie potencjału w ramach rozwoju istniejącej współpracy
  • przygotowywanie propozycji handlowych i przedstawianie dopasowanych do klienta rozwiązań

 

Wymagania
  • znajomość języka angielskiego oraz języka ukraińskiego umożliwiająca swobodną komunikację
    kluczowe wymaganie
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów –
    kluczowe wymaganie
  • umiejętność identyfikowania możliwości dotarcia do wybranych klientów w grupie docelowej
  • dobra organizacja pracy, samodzielności i zorientowania na działanie
  • dobrej znajomości programów MS Office (przede wszystkim Excel, Word)
  • wykształcenie minimum średnie
  • mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub/i w callcenter
  • znajomość branży usług lub/i B2B będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat)
  • pracę i rozwój w zgranym, kameralnym zespole (dobra atmosfera w pracy jest dla nas bardzo ważna)
  • atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, rozbudowana ochrona w ramach polisy
    ubezpieczeniowej, mieszkania wypoczynkowe, platforma do nauki języków i inne)
  • Pracowniczy Program Emerytalny

Dlaczego warto dołączyć do DTA?

Praca w DTA to nie tylko stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 30 letnim doświadczeniem na rynku. To również szereg bonusów, z jakich może korzystać każdy z pracowników. Są to m.in. dofinansowania do wyjazdów, czy prywatna opieka medyczna.

To nie wszystko! DTA to przede wszystkim ludzie, którzy tworzą naszą firmę ale też przyjaźnie na lata. Nasi pracownicy spędzają wspólnie wyjazdy, organizują akcje charytatywne i inspirują się nawzajem.

Chcesz dowiedzieć się więcej?