Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji i ewidencji floty samochodowej, polisy, przeglądy, szkody
- obsługa dokumentacyjna, zarządzanie rezerwacją mieszkań służbowych dla pracowników, w
tym wystawianie faktur za pobyty w programie księgowym - sporządzanie i archiwizacja dokumentacji administracyjnej, umów kosztowych, umów
współpracy - obsługa platformy PUESC – w podstawowym zakresie
- obsługa merytoryczna klientów oraz wsparcie oddziałów Grupy DTA w zakresie umów
przetwarzanych w dziale administracji – w ramach zastępstwa - inne czynności związane z obsługą celną klientów oraz prawidłowym działaniem oddziałów DTA,
zlecone przez przełożonego
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie
- znajomość programów z pakietu MS Office (przede wszystkim Excel, Word, Outlook)
- minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w biurze
- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego jest mile widziana
- kreatywność, rzetelność, zaangażowanie
- dobra organizacja pracy własnej jak również umiejętność pracy w zespole
- znajomość obsługi programów administracyjnych, celnych, księgowych będzie dodatkowym
atutem - znajomość branży logistycznej, celnej lub ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem
- prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
- pracę i rozwój w zgranym zespole (dobra atmosfera w pracy jest dla nas bardzo ważna)
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- pracę w systemie jednozmianowym (w godzinach 8:00-16:00 pon-pt)
- atrakcyjny pakiet socjalny (mieszkania wypoczynkowe, platforma do nauki języków,
dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, rozbudowana ochrona w
ramach polisy ubezpieczeniowej oraz Pracowniczy Program Emerytalny)