DTA – O nas

O NAS

Grupa DTA – poznajmy się!

Nasza firma powstała w 1991 roku. Początkowo był to jeden oddział we Wrocławiu wyspecjalizowany w obsłudze celnej. Obecnie Grupę DTA tworzy pięć firm i ponad 350 pracowników.

Działamy na terenie Polski, gdzie mamy 45 oddziałów, ale też w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Chinach.

Posiadamy certyfikat AEO, który potwierdza naszą wiarygodność jako solidnego partnera w międzynarodowej wymianie towarowej.

Specjalizujemy się w obsłudze celnej,  spedycji krajowej i międzynarodowej, w obsłudze magazynów i składów celnych, księgowości, organizujemy też szkolenia z zakresu prawa i przepisów celnych.  Stale poszerzamy naszą ofertę, a wszystko po to, aby nasi Klienci mogli liczyć na kompleksową i profesjonalną  obsługę  w jednym miejscu.

SKŁAD GRUPY DTA

Grupę DTA tworzy kilka spółek wyspecjalizowanych w konkretnych działaniach:

DTA Sp. z o. o.

obsługa celna, obsługa magazynów i składów celnych, transport i dystrybucja towarów

GRUPA DTA

DTA Broker Sp. z o. o.

obsługa celna i magazynowa

DTA Customs Service Sp. z o. o.

obsługa celna, magazyny i składy celne

DTA Logistic Sp. z o. o.

spedycja międzynarodowa – lotnicza, morska, drogowa i kolejowa

DTA Investment Sp. z o. o. Sp. k.

Księgowość, kadry, administracja, AEO, IT

Historia Grupy DTA

Historia naszej firmy rozpoczęła się w 1991 roku we Wrocławiu. To tam powstało nasze pierwsze biuro – Biuro Obsługi Handlu Zagranicznego. Specjalizowaliśmy się w odprawach celnych i już wtedy Klienci mogli korzystać z naszego składu celnego.

Początkowo zespół tworzyły 4 osoby, które pracowały w trzech pokojach. Większość dokumentów, w tym zgłoszenia SAD, były wypisywane ręcznie.

Dwa lata później zmieniliśmy nazwę i Agencja Celna DTA stała się faktem. Kolejne lata, to kolejne oddziały we Wrocławiu oraz oddziały przy granicy wschodniej: w Białej Podlaskiej, Tomaszowie Lubelskim i w  Międzyrzecu Podlaskim.

Zauważyliśmy, że nasi Klienci potrzebują nie tylko wsparcia przy odprawie celnej, ale także przy innych działaniach związanych z importem i eksportem. I tak rozszerzyliśmy usługi o transport, spedycję i dystrybucję. Wraz z nimi pojawiały się kolejne magazyny i składy celne.

W 2009 roku uzyskaliśmy certyfikat upoważnionego przedsiębiorcy AEO. Ten unijny dokument to potwierdzenie wiarygodności i profesjonalizmu.
W tym samym czasie zaczęliśmy budować ofertę szkoleniową. Obecnie w naszych kursach i warsztatach uczestniczy ponad 1000 słuchaczy rocznie. Oferujemy też konsultacje, audyty – te związane z kwestiami celnymi, ale też logistyką.

Następne lata DTA to bardzo intensywny rozwój. Nowe oddziały agencji celnej, magazynów i składów celnych na terenie całej Polski, ale także Europy.

Oprócz ponad 40 oddziałów w Polsce, obecnie działamy także w Holandii, Wielkiej Brytanii i Chinach. Oferujemy ponad 29 000m2 powierzchni magazynowych, spedycję i transport do dowolnego miejsca na świecie. Nasz zespół to obecnie ponad 300 osób, mówimy 8 językami i jesteśmy w stanie zapewnić kompleksową obsługę w zakresie importu i eksportu.

DTA W LICZBACH

32+

lata  doświadczenia na rynku

45+

oddziały w Europie

350+

pracownicy

100.000+

zadowoleni klienci